ASSALAMU ALAIKUM








Selamat datang ke AQMARCOLLEZION. Kami menyediakan perkhidmatan jualan produk kesihatan, tudung, aksesori wanita dan banyak lagi. Sila layari laman web ini untuk membuat pilihan. Anda boleh membuat tempahan terus melalui laman blog ini.


Sunday, April 11, 2010

KOLEKSI SUSU ALPHA LIPID

KOLEKSI SUSU ALPHA LIPID

ALPHALIPID ADALAH SUSU KOLOSTRUM TERBAIK DI DUNIA ! Hasilnya, ianya menjadikan makanan kesihatan yang paling seimbang, sempurna dan berkhasiat sesuai untuk semua peringkat umur. Ianya adalah susu awal lembu atau lebih dikenali sebagai produk kolostrum ber'gred' tinggi.

Kolostrum
adalah susu awal mamalia yang dihasilkan pada peringkat awal ibu-ibu melahirkan anak (manusia / haiwan) iaitu dalam jangkamasa 72 jam pertama selepas melahirkan. Ianya kaya dengan antibodi semulajadi dan merupakan sumber makanan yang paling berkhasiat kerana mengandungi semua jenis vitamin dan garam mineral yang diperlukan tubuh. Ia adalah Pemakanan Semulajadi yang selamat dan sesuai untuk semua peringkat umur iaitu dari peringkat bayi, kanak-kanak, remaja, dewasa hinggalah kepada yang lanjut usia.

Dapatkan koleksi Susu Alpha Lipid dan rasailah khasiat dan kebaikannya......